WIE ZIJN WE

De Nijlense Zwemclub organiseert een ruim zwemaanbod voor jong en oud, voor recreanten en competitieven.

NIEUWS SPONSORS KALENDER GROOT NIEUWS: Zwemclub Nijlen gaat terug van start vanaf 4 september 2021! Onze sociale media gaat reeds nu van start! U vindt ons terug op facebook en Instagram.

LIDGELD EN INKOM

Om lid te worden van ZN, moet er als competitiezwemmer, jeugd-, gezins-en recreatiezwemmer en master een jaarlijks lidgeld worden betaald.

Sinds 2018 zijn we van start gegaan met een nieuw systeem waarbij het systeem met inkom kwam te vervallen.

Meer info betreffende lidgeld kan je steeds opvragen via het betreffende contact e-mailadres per doelgroep.

Deze contactgegevens vindt u op onze website onder de rubriek AANBOD.

Stortingen van het lidgeld op Rekening nr ZN: BE51 7330 1634 7762 (KREDBEBB) t.a.v. Nijlense Zwemclub, Kessel-Dorp 92, 2560 Nijlen